Spolupráce spočívá v nabídce kvalitativních a kvantitativních metod analýzy trhu, značky, profilace zákazníků, brandingu a marketingové strategie.
Co je sémiotika a jak vám pomůže?
Sémiotika je věda o znacích, symbolech a signálech. Analyzuje, jak se tvoří významy a jak jsou přijímány veřejností. Tato metoda dekonstruuje kulturu, aby odhalila základní kódy, které formují naše chápání světa. Díky sémiotice můžete odhalit hluboké kulturní vzorce a využít je k vytvoření přesvědčivých marketingových kampaní.
Proč sémiotika? Inovace a kreativita:
Sémiotika vám umožní odhalit neviditelné vzorce a trendy, které mohou být základem pro inovativní a kreativní nápady.
Úspěch ověřený časem:
Největší značky světa používají sémiotiku jako nedílnou součást svého inovačního marketingového procesu. Sémiotika marketingu má zatím největší úspěch v Anglii, USA a Indii.
- oblast využití: marketing, lingvistika, branding, advertising
- přínos pro firmu: zvýšená prodejnost - díky lepšímu pochopení vašich zákazníků můžete vytvářet produkty a kampaně, které přesně odpovídají jejich potřebám a tužbám, lepší segmentace trhu: sémiotika umožňuje detailní segmentaci trhu na základě hlubokých kulturních, kognitivních a sociálních vzorců. Zvýšená loajalita zákazníků: Když zákazníci vidí, že je skutečně chápete, zvýší se jejich loajalita ke značce.
- možnost přizpůsobení na míru: ano

Reference:
Michaela Špačková (švihej.cz)
"Ve Švihej jsme poprvé vyzkoušeli neuromarketing a sémiotiku. Díky eye trackingu a kulturní analýze jsme líp pochopili, jak působíme navenek a co vylepšit třeba na webu. Cenná zkušenost, která nám dala nový úhel pohledu."
Chcete vědět více? Kontaktujte nás:
