GAMIFITER

Nástroj pro zvýšení pohybové aktivity, kde využíváme moderní technologie pro motivaci školáků s využitím soutěží a pohybem poháněných edukačních aplikací. 

Projekt podporuje vzdělávání a motivaci nejen v oblastech pohybové aktivity a pohybové gramotnosti. Jedná se o on-line systém zaměřený na záznam, analýzu, komparaci a multioborovou motivačně vzdělávací vizualizaci dat o pohybové aktivitě účastníků.

Drtivá většina dětí a dospívajících tráví před obrazovkou více času než se doporučuje a pouze 14 % dětí zná aktuální doporučené množství pohybové aktivity. Pouze 46 % dětí má motivaci k pohybu, ale téměř 50 % dospívajících není dostatečně pohybově aktivní.

Gamifiter je pohybový portál, který umožňuje individuální reporty o pohybové aktivitě v kontextu aktuálních doporučení. Zajistí snadné porovnání a soutěžení v pohybové aktivitě na úrovni skupin, tříd a škol. Zahrnuje interaktivní edukační aplikace, které jsou poháněny pohybovou aktivitou vašich žáků.

Jak to funguje?

  • Registruj se do Gamifiteru.
  • Synchronizuj si náramek/mobil.
  • Přihlaš se do vypsané výzvy.
  • Poměř se s nejlepšími.



Máte dotaz? Kontaktujte nás:

Zaměstnanec Mgr. Kateřina Charvátová

Mgr. Kateřina Charvátová

Business Development Manager
Více

katerina.charvatova@upol.cz, +420 739 184 441

Tento projekt byl financován se státní podporou Technologické agentury ČR.

Autor: LBG