Načítám Akce

« Všechny Akce

Plánování online marketingových kampaní

Listopad 6 @ 17:30 - 19:00 CET

Frameworks STDC (See-Think-Do-Care) je způsob/metoda jak chytře plánovat (nejen) online marketingové kampaně, komplexně. Nezapomenou na branding, výkon ani péči o stále zákazníky.

Framework STDC (See – Think – Do – Care) představil v ČR poprvé před třemi lety autor Avinash Kaushik. Metodika se věnuje komplexnímu plánování kampaní od budování povědomí (brandové kampaně), přes zaujetí potenciálního zákazníka a výkonnostní strategii až po péče o klienta. Díky STDC dokáže marketér správně rozplánovat kampaň, její zacílení, obsah sdělení a zaměřit se na ty správné metriky pro vyhodnocení.

Podrobnosti

Datum:
Listopad 6
Čas:
17:30 - 19:00

Místo konání

Vědeckotechnický park UP
Šlechtitelů 21
Olomouc, Olomoucký 783 71 Česká republika
+ Google Mapa
Telefon:
585 631 420

Pořadatel

Vědeckotechnický park Univerzity Palackého v Olomouci
Telefon:
585 631 420
Email:
recepce@vtpup.cz
Webová stránka:
http://vtpup.cz